دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و احساسی یاسر محمودی و سیاوش یوسفی به نام چی عوض شده

یاسر محمودی و سیاوش یوسفی


یاسر محمودی و سیاوش یوسفی چی عوض شده


Yaser Mahmoudi ft. Siavash Yousefi - Chi Avaz Shode

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای یاسر محمودی و سیاوش یوسفی به نام چی عوض شده


یاسر محمودی از خواننده های بسیار خوب داخل کشورمون هست که آهنگ سازی هم می کنه . این آهنگ یکی از شاهکارهاشه . به زودی آرشیوی از بهترین آهنگ هاش رو براتون قرار می دیم .


حتما هم آهنگ و هم ویدیوش رو دانلود کنید


  


دانلود 320 آهنگ  از سرور uploadboy


دانلود 320 موزیک ویدیو  از سرور uploadboy





نه من عوض شدم نه تو      چی بین ما عوض شده

دیگه فضای عشق ما    برای تو قفس شده

تو کاری کردی با دلم     که هیچکسی با من نکرد

وقتی پیشم بودی کسی    تنهاییم باور نکرد

تو فکر این بودم چرا     دلت بهونه گیر شده

گذشتی رفتی و چه زود    برای گریه دیر شده

من از نگاه سرد تو    حرف جدایی می شنوم 

به یاد خنده هات به من      بغض گلوم می شکنم

به یاد قولی که دادیم    که راهمون باهم باشه

ولی یه کاری کردی تا   دلم بی تو با غم باشه

بازم تو جاده وایسادم    یه راهی نیست به سمت تو

تو می ری حتی برام       تکون نمی دی دستاتو

تو فکر این بودم چرا     دلت بهونه گیر شده

گذشتی رفتی و چه زود    برای گریه دیر شده

من از نگاه سرد تو    حرف جدایی می شنوم 

به یاد خنده هات به من      بغض گلوم می شکنم

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد