دانلود آهنگ بنیامین باران و مریم حیدرزاده

بنیامین باران و مریم حیدرزاده


آهنگ جدید  بنیامین باران و مریم حیدرزاده بنام واقعا تنهام benyamin baran maryam heydarzadeh vaghean tanhami zemestoon


Benyamin Baran & Maryam Heydarzadeh - Vaghean Tanham


آهنگ غمگین و فوق العاده لطیف و احساسی بنیامین باران و مریم حیدرزاده

  

 

دانلود 320 از uploadboy



شبام بی تو غم انگیزه          فقط خوبه که پاییزه

دلم گرمه به نقاشی      فقط کاش کی تو هم باشی

کجایی عشق رویاهام      کجایی واقعا تنهام

کجایی که شدم مجنون      بدون مرز بی قانون

کجایی که شدم فرهاد       زدم به هر چه بادا باد

کجایی عشق رویاهام         کجایی واقعا تنهام

کجایی شونهام خم شد      شب و روزم جهنم شد

ببین بی تو چقدر تنهام      بگو اصلا چرا اینجام

من اینجام و تو اونجایی       چه روزایی چه دنیایی

با این دوریت شرمندم          که تا این ثانیه زندم

من رو دریاب من خستم         بیا باور کنم هستم

تا بعد اون همه سختی        ببینم رنگ خوشبختی

ببین خیلی بده حالم        بیای ای کاش دنبالم

نمیدم به کسی جاتو         فقط می گم یا تو یا تو

کجایی عشق رویاهام       کجایی واقعا تنهام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد