دانلود موزیک ویدیو جدید فرزاد فرزین بنام شخصی ( عالیه ......)

دانلود موزیک ویدیو زیبا و جدید از فرزاد فرزین میکس آهنگ های آلبوم جدید فرزاد فرزین بنام شخصی

دانلود آلبوم شخصی از فرزاد فرزین
  

دانلود موزیک ویدیو جدید فرزاد فرزین تیزر ریمیکس آلبوم جدید شخسی



لینک دانلود غیرمستقیم با قابلیت  ادامه     لینک 1    لینک 2            


برای دانلود کل آلبوم با کیفیت 320 به لینک زیر بروید 


ورود به صفحه دانلود آلبوم شخصی فرزاد فرزین


من و تو تنهاییم  آدم و حواییم

رو زمینیم انگار  اما رو ابراییم

من و تو باروونیم   همصدا می مونیم

مثل اون آهنگی     که با هم می خونیم

من و تو بی یاد تو باروون

من و تو دیوونه بازیمون مال ماست این عشق بی قانون

بنویس هرجا که تو دنیایی

بنویس وقتای تنهایی

 مال ماست این عشق رویایی بنوییس

لحظه ها میگذرنو تو نیستی اینجا

من دارم پیر میشم و تو نیستی انجا

زندگی زیر یه سقف با عکس و نامه

نیستی و خاطره هات هنوز باهامه

دانلود آلبوم جدید فرزاد فرزین به نام شخصی -------------------------------------------------------------------------به زودی از همین وبلاگ

این آلبوم در سال 2014 - 1392 توسط شرکت رویال هنر منتشر شده است

فول آلبوم فرزاد فرزین دانلود آلبوم شخصی فرزاد فرزین با کیفیت 320 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد