استفاده از سریال آزمایشی نود 32 trial یا سریال اورجینال نود32 EAV


آنتی ویروس نود32 محصول قدرتمند شرکت ESET میباشد این آنتی ویروس در بین کاربران جهان و ایران محبوبیت زیادی دارد این آنتی ویروس برای اینکه به خوبی عمل کند باید از طریق یوزرنیم وپسورد آپدیت شود در واقع یوزرنیم وپسورد کلید آپدیت این آنتی ویروس محبوب و قدرتمند میباشد .


بقیه در ادامه مطلب ....

 

 

یوزرنیم و پسورد های بروز رسانی آنتی ویروس نود32 از دونوع میباشد یکی  تریال TRIALو یکی  EAV . در سرور TRIALاگر یوزرنیم وپسورد ورژن TRIAL داده شود آپدیت از طریق سرور TRIALانجام میپذیرد و سرور دیگر سرور خریداری شده میباشد که به اختصار EAV نامیده میشود که اگر از سریال معتبر از نوع EAV استفاده شود بروز رسانی و آپدیت از طریق سرور خریداری شده از نوع EAV میشود .


تفاوت سریال های اورجینال نود 32 با تریال (EAV/ESS/Trial)


هیچ فرقی در استفاده از سریال های تریال و اصلی نمی باشد و تنها فرق آن بازه زمانی فعال بودن آن هست . سریال های تریال یا آزمایشی نهایتا 3 ماه ( 90 روز) آنتی ویرووس نود 32 را فعال نگه می دارد در حالی که سریال های پولی یا اورجینال یا EAV بنا به مبلغ پرداختی 1 ماهه 2 ماهه ... 1 ساله یا حتی 3 یا 5 ساله می باشند . سایت هایی که سریال نود 32 را می فروشند با آب و تاب دادن به این امر می خواهند شما را ترقیب به خریدن اکانت نود 32 کنند . ما در این وبلاگ سریال ها و یوزرنیم و پسورد های 90 روزه نود 32 را به صورت کاملا رایگان قرار می دهیم و در صفحه فیسبوکمان نیز سریال های رایگان EAV را قرار می دهیم و تنها نیازمان رضایت شما می باشد .


یوزرنیم و پسورد های 30 روزه و 90 روزه ما هر روز یا یک روز در میان آپدیت می شود این سریال ها تست شده می باشند .

سریال ها و یوزر و پسورد های EAV یا اورجینال را به صورت رایگان در صفحه فیسبوکمان برای شما قرار می دهیم که این سریال ها هر ماه یک سری یا 2 سری قرار داده می شوند .

برای دریافت یوزرنیم و پسورد نود 32 به لینک زیر بروید .


 http://u-p-nod32.blogsky.com/1392/09/25/post-229

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد