اس ام اس عاشقانه 92 8 1

♥ اس ام اس عاشقانه ♥


چقدر سخته یکی بهت بگه گل باش بچینمت! بعد یه عمر بهت بگه برو نمیخوام ببینمت

++


مرا به دار آویختند تا نامت را از یاد ببرم اما چه ساده اند این ساده اندیشان که نمیدانند نام 

تو حک شده ی قلب من است


++

 وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هرچه میخواهد ببارد


به ادامه مطلب بروید ....



 

ما بخار شیشه ایم نازمون کنی اشکمون درمیاد چه برسه فراموشمون کنی

++

تو مغازه ی قلبم تنها گلی هستی که روش نوشتم دست نزنید ، فروشی نیست

++

میدونی محبت یعنی چی ؟  م = من   ح= حالا  ب= به یاد   ت = توام

++

میدونی LOVE یعنی چی ؟

L = لنگه تو پیدا نمی شه

O = عمرمی

V = وجودمی

E =اِوا ، اس ام اس رو اشتباه فرستادم

++

اگر گاهی ندانسته به احساس تو خندیدم و یا از روی خودخواهی فقط خود را پسندیدم اگر از دست من در خلوت خود گریه کردی اگر بد کردم و هرگز به روی خود نیاوردی اگر زخمی کشیدی تو گاهی از زبان من اگر رنجیده خاطر گشتی از لحن بیان من... گناهم را ببخش .... حلالم کن و بعد دعایم کن

++   

 مدام گفتی خیالت تخت من وفادارم؛ و من چه ساده لوحانه خیالم را تختی کردم برای عشق 

بازی تو با دیگری 

++

دور باش اما نزدیک من از نزدیک بودن های دور می ترسم

++

 کاش می دانستی و می فهمیدی که برای داشتنت....... دلی را به دریا زدم 

که از آب واهــــــــمه داشت 

++

جیگرتو گاز گاز ! لپتو ماچ ماچ ! لبتو میک میک ! چشماتو آخ آخ ! دیوونتم وای وای ! به 

خودت نگیر بای بای

 ++ 

چشماتو واسه زندگی میخوام دلتو واسه عاشقی. صداتو واسه شادابی دستاتو واسه نوازش. 

پاهاتو واسه همراهی عطرتو واسه مستی. و خودتو واسه خود خود خود خودم 

++

رفاقت ایستادن زیر باران و با هم خیس شدن نیست ،رفاقت آن است که یکی برای دیگری 

چتر شود و دیگری نفهمد که چرا خیس نشد  

++

 چقدر پدال دوچرخه دونفره دوستیمون سفت شده ! حالا یا من خسته شدم یا شیب زیاد شده 

یا شایدم تو دیگه رکاب نمیزنی 

++

 خداوندا رفیقم را تو یاری کن پناهش باش و درحقش توکاری کن، الهی هرچه میخواهد نصیبش 

کن ، خدایا بر لبش لبخند جاری کن

++

به یاد هم بودن قشنگ ترین هدیه ایست که نیاز به با هم بودن نداره 

++  

یادت ای دوست بخیر. بهترینم خوبی؟ خبری نیست ز تو. روزگارت شیرین. دل من میخواهد. که بدانی بی تو. دلم اندازه دنیا تنگ است 

+++  

یارو حس شاعریش گل میکنه به زنش میگه : ای رنگ لبت قرمز / در قلب منی هرگز  

+++ 

رفتم برات یه ساعت بخرم ولی هرچی گشتم هیچ ساعتی مثل ساعتهایی که با هم بودیم قشنگ نبود 

++++

گاهی خدا درها رو میبنده و پنجره ها و هم قفل میکنه زیباست که فکر کنی شاید بیرون 

طوفان میاد خدا خواسته ازت محافظت کنه 

 +++   

اگه دیدی کویرم / بیایی جون میگیرم / اگه دیدی بهارم / تو قلبم تو رو دارم 

++  

اتل متل. اتل متل ستاره، گلم دوسم نداره. نه اس ام اس نه یک زنگ، دلم شده تنگ


اتل متل یه خورشید،کی از دلت منو چید؟ این همه دوری از من کی این روزارو می دید؟  


ღ♥ღ   اس ام اس عاشقانه   ღ♥ღ   

 تو آسمون دنیا ،هر کسی ستاره داره، چرا وقتی نوبت ماست،آسمون جایی نداره ، 


ღ♥ღ    اس ام اس   ღ♥ღ

  

 می رسد روزی که بی هم می شویم / یک به یک از جمع هم کم میشویم / می رسد روزی که ما در 

خاطرات / موجب خندیدن و غم می شویم / گاه گاهی یادِ ما کن عزیز / می رسد روزی که بی هم می شویم


نتونستی بخونیش


نوشتم : تو دنیا یه دونه ای


++

رسم این شهر عجیب است بیا برگردیم/ قصد این قوم فریب است بیا برگردیم/ آنکه یک روز دل به نگاهش دادیم/ خنده اش سرد و غریب است بیا برگردیم/ عشق بازیچه شهر است ولی در ده ما/ دختر عشق نجیب است بیا برگردیم... 

ღ♥ღ    اس ام اس شکست عشقی  ღ♥ღ

  ترک کردن ِ آدمها هم آدابی دارد ! اگر آداب ِ ماندن نمیدانید لااقل درست ترکشان کنید تا تَرَک برندارند

++

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد